Logo

Marketing MIX

Mobilskyboardy na koncercie Madonny

Dwa Mobilskyboardy – nośniki reklamowe o wysokości 17 m – stanęły na terenie warszawskiego lotniska Bemowo. W trakcie koncertu Madonny reklamowały portal aukcyjny Allegro, sponsora koncertu.

Cechy charakterystyczne Mobilskyboarda to m.in.:
– rozmiary konstrukcji 13×17 m (nośnik porównywalny z pięciopiętrową kamienicą)
– pełna mobilność i automatyka – konstrukcja reklamy jest w pełni zautomatyzowana, sterowana pilotem i osadzona na mobilnej platformie
– pełny certyfikat TUV dopuszczający tą formę reklamy na terenie Europy

Nośnik może zostać wykorzystany podczas eventów, imprez sportowych, targów, koncertów, może służyć również za mobilny ekran do prezentacji video jak i animacji laserowych. Ekspozycje reklamowe można wzbogacać o elementy przestrzenne 3D o masie do 50 kg. Nośniki zostały dostarczone przez Sequence Media, firmy posiadającej w Polsce Mobilskyboard na własność, oraz Plakativ Poland – firmę odpowiedzialną także za druk reklam. Realizacja została przeprowadzona na zlecenie agencji Afekt z Poznania.

Spółka Plakativ wyselekcjonowała ponad 50 lokalizacji umożliwiających prowadzenie ekspozycji reklam na nośniku The Skyboard. Są to m.in. miejsca przy głównych szlakach komunikacyjnych, przejściach granicznych, lotniskach, w miastach G8 oraz byłych miastach wojewódzkich. Plakativ Poland zapewnia pełną obsługę także w Niemczech, Czechach, na Słowacji i na Ukrainie. Agencja Sequence Media rozszerza swoją ofertę o możliwość realizacji kampanii z wykorzystaniem kilku nośników typu Mobilskyboard jednocześnie. To wynik ustaleń z producentem, na podstawie których do takich kampanii zostaną użyte nośniki będące własnością producenta Mobilskyboarda.

Na zdjęciu: nośnik Plakativ Poland widoczny podczas koncertu Madonny.