Logo

Marketing MIX

Cityboard Media o wyborze standardu badań wspieranym przez IGRZ

Cityboard Media zabrało głos w debacie dotyczącej standardu badań reklamy zewnętrznej, która odbyła się 17 września br. Zdaniem firmy jak najszybciej należy wprowadzić na polski rynek standardy badań, jednak proponowany przez IGRZ projekt jest tylko jedną z wielu dostępnych metodologii badań outdooru. Cityboard Media stoi na stanowisku, że IGRZ powinno przygotować brief badawczy zawierający pytania, na które członkowie Izby chcieliby poznać odpowiedzi. Należy go skierować do instytutów badawczych z siedzibą w Polsce jak i firm zagranicznych. Na podstawie przeprowadzonego briefu firmy badawcze zainteresowane takim badaniem składałyby swoje oferty, które następnie rozpatrywaliby członkowie Izby. Drugą częścią przetargu powinna być wycena badania. Dopiero po przeanalizowaniu metodologii oraz otrzymaniu wyceny zostałaby wybrana firma, której oferta w najlepszy sposób odpowiadałaby potrzebom członków IGRZ. Następnie z reprezentantów zainteresowanych badaniami firm zrzeszonych w IGRZ utworzono by grupę osób, która ściśle współpracowałaby z wybraną firmą badawczą i koordynowała pracę po stronie każdej zainteresowanej firmy.