Logo

Marketing MIX

Trzeci wymiar LECHa

Rusza nowy serwis internetowy  marki LECH w trójwymiarowej technologii. Otwarcie strony wspiera akcja promocyjna pod hasłem  „Wejdź w świat 3D LECHa” Nowa witryna internetowa zadebiutuje o północy 1 października br. Promocja ma na celu dotarcie do grupy docelowej marki: konsumentów, którzy aktywnie korzystają z internetu i są miłośnikami nowinek technologicznych. Na czas promocji na rynku pojawią się nowe, limitowane opakowania trunku, które dostępne będą w filmowej szacie graficznej i które wyróżniać będą się symbolem trójwymiarowych okularów oraz klapsem filmowym. – LECH Premium cały czas chce dostarczać konsumentom nowych doznań i wrażeń. Szukając kolejnych, zaskakujących i innowacyjnych pomysłów, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie możliwości jakie niesie za sobą technologia 3D. Jako pierwsza marka piwa w Polsce wykorzystaliśmy ją przy tworzeniu nowej, innowacyjnej witryny internetowej www.lech.pl. Do współpracy zaprosiliśmy Tomasza Bagińskiego, który specjalnie dla nas stworzył film w technice 3D. Zależy nam, aby
w profesjonalny i przekonywujący sposób odpowiadać na trendy panujące obecnie na rynku innowacji – mówi Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Artegence. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&A Consulting.