Logo

Marketing MIX

Dialog w nowej odsłonie

Telefonia DIALOG rozpoczęła promocję swoich usług telekomunikacyjnych dla przedsiębiorców w nowym layoucie. Key Visual reklamy oparty jest na komunikacie „Magia dialogu” Seria obrazów w baśniowo magicznej scenerii z motywami interakcji człowieka z naturą buduje wizerunek ciepłych skojarzeń ze światem dziecięcym a to jak podkreślają pracownicy firmy, wyróżnia ich ofertę spośród racjonalnych przekazów używanych przez operatorów konkurencyjnych. – Biznes, oprócz twardych wskaźników i mierzalnych efektów, to także emocje – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG SA. – Kreacja DIALOGu to niewątpliwie innowacyjna koncepcja komunikacji na rynku b2b. W niestandardowy sposób przedstawiamy ofertę korzyści dla biznesu – dodaje. Strategia kreatywną dla rynku b2b przygotowała agencji reklamowa CzART z Wrocławia. Działania reklamowe obejmować będą głównie materiały BTL, prasę i internet. Przygotowana jest również seria kalendarzy i specjalnych gadżetów dla klientów. Magiczny motyw został wykorzystany ponadto w kreacji wielkoformatowej siatki, która wkrótce okryje wrocławską siedzibę Telefonii DIALOG SA.