Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) objęła patronatem pionierską kampanię artykułów pronmocyjnych.
W jej ramach na prawie 100 nośnikach komunikacji miejskiej Metromedia w Warszawie od października promowane są upominki świąteczne firm, które znalazły się w gronie wystawców PROMO GIFTS 2009. To pierwsze tego typu działanie w branży artykułów promocyjnych.
– Z wielkim zainteresowaniem przyjęliśmy możliwość objęcia patronatem kampanii giftsonline.pl. Mamy nadzieję, że to pierwszy krok do głębokiej zmiany postrzegania artykułów promocyjnych jako nośnika reklamowego – dodajmy bardzo skutecznego. W 2010 r. planujemy kampanię wizerunkową Izby oraz całej branży a bieżące działania są niejako jej pierwszym elementem – mówi Zbigniew Kaczor, Prezes Zarządu PIAP.
Na layoutach kampanii użyto zdjęć produktów, jakie można było obejrzeć podczas pierwszych spotkań b2b we wrześniu br. w Warszawie. PROMO GIFTS było pierwszą imprezą w branży artykułów promocyjnych, która stanowiła doskonałą okazję do prezentacji aktualnych trendów, oferty świątecznej, porównania najlepszych propozycji rynkowych i nowości produktowych, a przede wszystkim – do nawiązania bezpośrednich kontaktów z dostawcami produktów i usług branży artykułów promocyjnych.
W kampanii biorą udział firmy: DaGaj STUDIO, FF Linea, Headwear, Inspirion Polska, In Brand, Ivory, JettStudio, Macma, Midoceanbrands Polska, MM Brown (Chocolissimo), Orcas Polska, Orientgift Polska, Topico, Rodan Agencja Reklamowa oraz Unisto.Dodatkowe zdjęcie wykorzystane na plakatach promujących kampanię udostępniła firma Flash Press Media. Plakaty wydrukowała gliwicka drukarnia Emerald.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych powstała w lutym 2007 roku. Zrzesza na zasadzie dobrowolności podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, jak również firmy prowadzące działalność jako agencje reklamowe.
Na dzień dzisiejszy stowarzyszenie liczy około 70 członków, którymi są przedsiębiorstwa sektora prywatnego i polskie oddziały zagranicznych koncernów, a wachlarz oferowanych przez nie usług obejmuje wszystkie rodzaje spotykanych na rynku artykułów promocyjnych. W szeregach Izby zrzeszone są największe i najważniejsze firmy z grupy dystrybutorów i producentów artykułów promocyjnych, ale także agencje reklamowe i opiniotwórcze media branżowe.