Logo

Marketing MIX

W październikowym OOH magazine:

W październikowym OOH magazine:

RYNEK EVENTÓW, GALE I BALE

REKLAMA KINOWA

PROJEKCJE

DODA – OSZAŁAMIAJĄCA KONSEKWENCJA

POS TV

PLOTERY

FREZARKI

Rynek eventów
W październiku przyjrzymy się bliżej m.in. rynkowi eventów – wyspecjalizowanym agencjom, trendom, najpopularniejszym i najbardziej unikalnym wydarzeniom – m.in. różnego rodzaju balom i galom. Sektor rozrywki to także znaczący klient outdooru – promocja eventów coraz częściej odbywa się na nośnikach reklamy zewnętrznej. Branża eventowa skupia też wokół siebie szereg podwykonawców z branży POS czy digital signage.

Reklama kinowa
Wzrost liczby ekranów, rosnąca liczba sprzedawanych biletów – jednym słowem kino ma się całkiem nieźle. Przyjrzymy się możliwościom marketerów jeśli chodzi o reklamę indoorową na terenie kin.

Projekcje
Dział digital signage poświęcony będzie projekcjom. Przedstawiamy także wyniki badania atrakcyjności nośników DS przeprowadzonego przez City Screen.

Doda – Gwiazda OOH
O reklamie i oszałamiających konsekwencjach współpracy z marką Big Star  rozmawiamy z Dodą.

POS TV
Przyjrzymy się także rozwiązaniom typu POS TV – coraz popularniejszym sposobem dotarcia z komunikatem do klienta w miejscu sprzedaży, tuż przed podjęciem przez niego ostatecznej decyzji zakupowej.

Plotery i frezarki
Dział visual&print poświęcony będzie rynkowi urządzeń frezujących. Przedstawimy także zestawienie najpopularniejszych ploterów.

W dziale Visual&Print jak zwykle można znaleźć informacje na temat instalacji, dni otwartych
i premier nowych urządzeń.

W październiku także stałe rubryki:
– newsy z rynku
– OOH magazine by Andrzej Pągowski
– felieton Sławomira Krynickiego – Zapomnij o lojalnych klientach (bez lojalnych pracowników)
– wojna płci: Bianka Pawlewska (New Age Media CEE) oraz Artur Chmielewski (Multikino)
– ambientowy zawrót głowy