Logo

Marketing MIX

Konkurs Cityboard Media i SWPS

Cityboard Media i Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej po raz pierwszy przyznały nagrodę Plakat Miesiąca w konkursie City Plakat, w którym oceniane są najlepsze w danym miesiącu kampanie outdoorowe. Spośród wszystkich prezentowanych na nośnikach Cityboard Media we wrześniu 2009 r. layoutów reklamowych wybrano trzy najlepsze. Nagrodę Plakat Miesiąca za wrzesień 2009 r. przyznano kampaniom: 1. miejsce „Mamy wszystkie modele telefonów” P4, 2. miejsce „Calvin Klein swiss made” Krakowskiego Salonu Jubilerskiego T.M.W. Strojny, 3. Miejsce przypadło Galerii Bałtyckiej za „Jesień”.

W ramach konkursu City Plakat zwycięskie projekty co miesiąc wyłania zespół specjalistów z Instytutu Psychologii Biznesu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej pod przewodnictwem prof. dr hab. Andrzeja Falkowskiego, kierownika katedry psychologii marketingu w SWPS. Layouty są wybierane spośród wszystkich kampanii, które pojawiły się w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Nagrodą dla firm jest przyznanie tytułu Plakatu Miesiąca. Spośród prac, które w ciągu 12 miesięcy zdobędą nagrodę Plakat Miesiąca w konkursie City Plakat zostanie wybrana jedna, która otrzyma tytuł Plakat Roku w konkursie City Plakat oraz specjalną nagrodę w postaci konsultacji specjalisty ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej do kolejnego plakatu przy następnej kampanii tego samego reklamodawcy. Dodatkowo zwycięzca otrzyma miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6×3 od Cityboard Media gratis przy kolejnej planowanej kampanii.

City Plakat jest jednym z wielu obszarów współpracy Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, realizowanej na mocy podpisanego w marcu 2009 r. porozumienia. Obejmuje ono kooperację w zakresie m.in. badań, wymiany wiedzy i doświadczeń oraz wzajemnej promocji. Jednym z efektów dotychczasowej współpracy są seminaria Instytutu Cityboard Media prowadzone przez specjalistów ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, przeznaczone dla klientów Cityboard Media.