Podczas targów VISCOM 2009 w Düsseldorfie w mistrzowskim stylu redakcja OOH magazine promowała uruchomioną z początkiem października wyszukiwarkę polskich producentów i dostawców reklam. Pod jednym linkiem można zapoznać się z ofertą producentów i dostawców branży Visual&Print (printstars.eu), POS (posstars.eu), Digital Signage (digitalsignage.eu), artykułów promocyjnych (giftstars.eu) i eventową (eventstars.eu).
– Nasi koledzy w strojach piłkarzy przyciągali zwiedzających jak magnes. Choć stoisko było małe i skromnie urządzone to oryginalne stroje i duża ilość gadżetów rozdawana zwiedzającym przełożyła się na tak duże zainteresowanie, że materiałów zabrakło na początku trzeciego dnia. Targi Viscom okazały się doskonałym miejscem na spotkanie naszych polskich klientów
i zaowocowały nowymi kontraktami reklamowymi – mówi Marzena Ziarkowska, marketing manager OOH magazine.
Tegoroczne targi zanotowały spadek powierzchni przy jednoczesnym wzroście samej liczby wystawców. Obawy o sobotnie święto narodowe okazały się bezzasadne. Targi, jak co roku, odwiedziła rekordowa liczba zwiedzających.
Grafikę na stoisko wykonała firma fulloutdoorprintservice z Cieszyna. Dostawcami gadżetów byli Członkowie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych: Citron z Warszawy (smycze), Inspirion Polska z Trzebnicy (piłeczki antystresowe, popielniczki piłkarskie i robiące furorę czapki kibica) oraz Macma Polska z Mirkowa koło Wrocławia (piłeczki antystresowe). Na stoisku można było wygrać rewelacyjną lodówkę kibica, którą dostarczyła firma Mid Ocean Brands z Warszawy.
W 2010 r. OOH magazine planuje odejść od drukowanej wersji dwujęzycznej MAPY VISCOM, którą co roku wydawał na targ i skupić się na wysokim pozycjonowaniu wyszukiwarki w Internecie, jak również kolportażu dużej ilości obrandowanych gadżetów reklamowych.