Logo

Marketing MIX

Nagrody Golden Drum

Trzy polskie agencje reklamowe zostały nagrodzone podczas festiwalu Golden Drum w Portorożu. Złoty Bęben przyznano Leo Burnett, a Srebrne Bębny agencjom McCann Erickson i Change Integrated. Leo Burnett zdobył nagrodę za lauyout reklamy prasowej marki Max Factor. Projekt o nazwie „Oczy 1” przygotował Martin Winther, a do nagrody były nominowane jeszcze trzy layouty wykorzystywane w tej kampanii. Srebrny Bęben przyznano polskiemu oddziałowi agencji McCann Erickson za spot „Waza” przygotowany na potrzeby kampanii „Bicie jest głupie”. Autorami filmiku są Iza Przepiórska-Kotlińska i Łukasz Kotliński, a reżyserem – Xawery Żuławski. Również Srebrny Bęben, tyle że w kategorii outdoor, otrzymała agencja Change Integrated za „Zestaw mebli ogrodowych”, pracę przygotowaną na potrzeby kampanii „Daj śmieciom drugą szansę. Naucz się je segregować” prowadzonej przez organizację WFF. Projekt autorstwa Ivo Nikica składał się z różnego rodzaju śmieci, które rzucały cienie przypominające meble ogrodowe. Agencją reklamową roku podczas Golden Drum 2009 została Leo Burnett Beirut.