Logo

Marketing MIX

Communication Unlimited i nowa kampania

Ruszyła nowa kampania agencji Communication Unlimited przygotowana dla Galerii Kazimierz. Nowa odsłona przebiega pod hasłem „Czas na bal – zimowe wyprzedaże”.

– Stworzona przez nas kampania jest bardzo atrakcyjna. Billboardy są wyraziste, automatycznie przyciągają wzrok nasyconymi kolorami. Postanowiliśmy wprowadzić odbiorcę w świat magii, dlatego zdecydowaliśmy się na teatralną scenografię – mówi mówi Małgorzata Komarczuk, account director z Communication Unlimited.

Autorzy kampanii to art director Rafał Grzeszkowski i copywriter Katarzyna Cieślar. Kampania realizowana jest w prasie, radiu, na outdoorze, citylightach, plakatach, banerach oraz na stronach internetowych o Krakowie i tematyce turystycznej.

Communication Unlimited już od ponad 10 lat wspłpracuje z najbardziej znanymi Centrami Handlowymi w Polsce w zakresie tworzenia strategii komunikacji i prowadzenia działań reklamowych. Tworzy kampanie m.in. dla Galerii Mokotów, Galerii Kazimierz i Złotych Tarasów.