Logo

Marketing MIX

Konkurs na logo

Ruszył konkurs na logo promujące „Świętokrzyski Szlak Archeo-Geologiczny. Wybór najlepszego logo przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym, 10 najlepszych projektów wyłonią internauci w wyniku głosowania na stronach: www.swietokrzyskie.travel, www.strefabiznesu.echodnia.eu oraz www.kielce.gazeta.pl

W drugim etapie komisja konkursowa wybierze najlepsze logo. W jej skład wejdą przedstawiciele lokalnych mediów: Piotr Szrek i Grzegorz Niedźwiedzki. W komisji zasiądą również specjaliści do spraw reklamy i komunikacji wizualnej m.in. profesor Michael Fleischer.

Nagrodę o wartości 5.000 zł, dla najlepszego projektu ufundował Marszałek Województwa Świętokrzyskiego, Adam Jarubas. Zwycięzca będzie mógł wybrać pomiędzy aparatem fotograficznym a laptopem.

– Wybieramy logo, które będzie używane na wszystkich nośnikach dotyczących szlaku Archeo-Geologicznego, czyli m.in. stronach internetowych, wydawnictwach, artykułach prasowych, znakach drogowych służących oznakowaniu szlaku oraz na tablicach informacyjnych. Zależało nam również na tym, by w całe przedsięwzięcie włączyć specjalistów, stąd udział w komisji profesora Fleischera – mówi Małgorzata Wilk Grzywna, dyrektor ROT Świętokrzyskie.