Logo

Marketing MIX

Samsung Game

Agencja innowacyjnego marketingu internetowego, Biuro Podróży Reklamy zrealizuje autorską, niestandardową akcję Samsung Game związaną z debiutem rynkowym netbooka Samsung N210. Akcja potrwa do 4.03.2010.

Jest to rodzaj zabawy detektywistycznej w formie konkursu. Premiowane są: spryt, zaangażowanie, zdolność kojarzenia faktów, znajomość internetu i dobra orientacja w popkulturze. Grupą docelową konkursu są młodzi ludzie w wieku od kilkunastu do dwudziestu kilku lat. Łącznie w konkursie są do wygrania nagrody o wartości 100.000 złotych: 6 nagród głównych po 10.000 złotych oraz nagrody dodatkowe w postaci 12 netbooków Samsung N210 i 18 telefonów komórkowych Samsung Corby.

Akcji będzie towarzyszyć kampania reklamowa, która obejmie telewizję, radio, prasę, internet, serwisy społecznościowe, reklamę kontekstową oraz reklamę w blogach.