Logo

Marketing MIX

Projekty Placu Wolnica na wystawie w Krakowie

Od początku lutego w krakowskim Ratuszu można oglądać wystawę wybranych prac, które doszły do finału konkursu AMS i krakowskiego magistratu na zagospodarowanie Placu Wolnica w Krakowie. Na wystawę składają się prace laureatów konkursu, Biura Projektów Lewicki Łatak (nagroda główna), pracowni Bartłomiej Nawrocki Josef Kiszka (druga nagroda) oraz spółek Projekt Praga i UCEES (wyróżnienia), a także wybrane projekty z 37 prac dopuszczonych do ostatecznej rywalizacji. Zwieńczeniem wystawy będzie spotkanie zwycięzców konkursu z mieszkańcami Krakowa i otwarta debata pod hasłem „podyskutuj z autorami”. W spotkaniu wezmą udział także przedstawiciele sądu konkursowego oraz organizatorzy konkursu.

Konkurs prowadzony był zgodnie z przepisami ustawy „Prawo zamówień publicznych”. Organizatorami byli Gmina Miejska Kraków i AMS, w ramach autorskiego projektu marketingu miejskiego Bramy Kraju we współpracy z krakowskim oddziałem Stowarzyszenia Architektów Polskich.

Bramy Kraju to pierwszy kompleksowy program marketingu miejskiego poświęcony tworzeniu wizerunku i marki polskich miast, który w szczególności dedykowany jest kształtowaniu przestrzeni publicznej. Składa się z trzech, corocznie realizowanych przedsięwzięć: konferencji dla samorządów, konkursu na najlepsze rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego marketingu miejskiego oraz wydawnictwa z serii Biblioteka Wizerunku Miasta.