Logo

Marketing MIX

Tyskie z nową kampanią

1 lutego rozpoczęła się zimowa kampania „Tyskie. Łączy” związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver. !”. Akcja Sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej swoim zasięgiem obejmuje telewizję, radio, outdoor i internet. W sklepach na terenie całego kraju prowadzone będą promocje handlowe a w sprzedaży pojawi się limitowa seria 5-paków olimpijskich.

Na połowę lutego zaplanowano także działania eventowe w Tychach (m.in. otwarcie wystawy „Polacy na Olimpiadach” oraz pokaz rzeźb lodowych). Działania na terenie miasta prowadzone będą przy współpracy Urzędu Miasta w Tychach.

Za koncepcję kreatywną platformy „Tyskie. Łączy”, działania BTL, stworzenie serwisu internetowego odpowiada agencja TEQUILA Polska. Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja DDB Warszawa. Działaniami PR i media relations kieruje agencja Raczkiewicz – Chenczke Consultants. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Projekty opakowań wykonała agencja PND Futura.