Logo

Marketing MIX

Peugeot Polska i Brand Support

Agencja Brand Support zwyciężyła w dwóch przetargach ogłoszonych przez Peugeot Polska. Agencja odpowiada za budowanie relacji marki Peugeot z konsumentami i dealerami na polskim rynku.

Pierwszy z wygranych przetargów obejmuje przygotowanie strategii i koncepcji oraz wdrożenie programu lojalnościowego skierowanego do klientów oraz dealerów marki Peugeot. Celem projektu jest wzmocnienie więzi między konsumentami a marką oraz pogłębienie relacji dealer – klient. Koncepcja programu oparta została na technologicznie zaawansowanej platformie CRM, przygotowanej na podstawie wyników badania przeprowadzonego wśród 53 dealerów Peugeot w całym kraju.

Brand Support odpowiada również za zaprojektowanie identyfikacji wizualnej programu, zgodnej z wprowadzonym przez francuski koncern 8 stycznia br. nowym wizerunkiem marki. Do zadań agencji należy także wdrożenie programu we współpracy z centralą Peugeot Polska oraz jego kompleksowa obsługa.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.