Tylko 14 m2 stoiska i aż ponad 400 gości targowych. Prawie drugie tyle na imprezie Monte Carlo 2010. 15 000 rozdanych deklaracji, kilkaset gadżetów, 2 billboardy oraz nowi Członkowie. Tak w liczbach Polska Izba Artykułów Promocyjnych podsumowuje targi RemaDays 2010.
Sukces zrzeszającego liderów rynku artykułów promocyjnych stowarzyszenia przerósł wszystkie oczekiwania. Pierwsze deklaracje nowych członków zostały podpisane już na targach. Zainteresowanie stoiskiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych oraz działalnością Izby było bardzo duże, o czym świadczy fakt napływających do Izby deklaracji członkowskich. Coraz więcej agencji reklamowych widzi w PIAPie szansę na wspólne działania marketingowe rynku artykułów promocyjnych. Do końca lutego znana będzie liczba wszystkich nowych firm.
– Targi były dla PIAP nowym otwarciem. Pokazaliśmy się ze strony dynamicznego Stowarzyszenia które jest widoczne i potrafi dbać o promocję swoich Członków. Dzięki współpracującym z nami mediom branżowym mamy ponad 50 publikacji w ostatnich 3 miesiącach, a agencje zrzeszone w PIAP są bezpłatnie promowane w OOH magazine wśród klientów końcowych. Mamy plan w jak najszybszym tempie przekroczyć granicę 100 członków. Prowadzone rozmowy wskazują, że cel szybko zostanie osiągnięty – mówi Zbigniew Kaczor, prezes Zarządu PIAP.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz drugi była organizatorem wieczoru dla dostawców i agencji reklamowych. Impreza pod hasłem Monte Carlo 2010 odbyła się w warszawskim Clubie Opera. Gospodarzami imprezy były firmy: Axpol Trading, Easy Gifts, giftsonline.pl, Inspirion, Macma Polska, Maxim, PAR Bakuła Sp.J.,Texet Poland oraz Z.G.S. Stefania Export-Import. Tłumnie przybyli goście bawili się przy mini show sobowtóra Michaela Jacksona, a w Cassino Royal mogli zagrać w ruletkę, black Jacka i pokera. Uczestnikom wieczoru towarzyszyły również sobowtóry Angeliny Jolie oraz Elizabeth Tylor. Specjalny set zagrał DJ Syfon (Texet Crew).
– Opinie gości są jednogłośne, była to najlepsza impreza targowa integrująca środowisko naszej branży. Cieszymy się, że nawet nieoficjalne spotkanie może zaowocować deklaracjami nowych Członków. Poparcie jakie zyskało PIAP pozwala nam patrzeć optymistycznie w nadchodzący rok – mówi Katarzyna Wojniak, sekretarz Zarządu PIAP.
W najbliższym czasie PIAP zamierza skupić się dalej na pozyskiwaniu nowych Członków, przygotowaniu briefu kampanii artykułów promocyjnych jako skutecznego nośnika reklamy oraz przeprowadzeniu pierwszych w Polsce badań rynku artykułów promocyjnych. 10 marca, w pierwszy dzień targów Euro-Reklama w Poznaniu, odbędzie się Walne Zgromadzenie Członków.
Więcej informacji o Izbie: www.piap-org.pl