Na tydzień przed ogłoszeniem decyzji Donalda Tuska o rezygnacji z ubiegania się o fotel prezydenta w OOH magazine ukazała się intrygująca grafika autorstwa Andrzeja Pągowskiego. Czy odwrócona tyłem postać to mający rozterki premier? Czy Tusk ustąpił przed Chopinem?
Plakat rozpoczynający nowy cykl OOH WORLD by Andrzej Pągowski ma być aktualnym komentarzem do wydarzeń. Tym razem, z przymrużeniem oka wyprzedzającym rzeczywistość. Plakat był szeroko komentowany na targach reklamy w Warszawie, gdzie miał premierę 25 stycznia, na dzień przed ogłoszeniem decyzji.
Od lutego grafika Pągowskiego zawisła na billboardzie udostępnionym przez spółkę AMS, największego operatora rynku out of home w Polsce. Nośnik zlokalizowany jest u zbiegu ulic Czerniakowskiej i Szwoleżerów. Billboard wydrukowała firma fulloutdoorprintservice.pl z Cieszyna. Patronem medialnym jest Polska Izba Artykułów Promocyjnych.
Współpraca jednego z najbardziej znanych artystów, grafików z OOH magazine rozpoczęła się w 2009 r. Dotychczas grafiki odnosiły się do zawartości merytorycznej pisma. Andrzej Pągowski skomentował 11 numerów magazynu z duża dawką humoru. OOH WORLD by Andrzej Pągowski będzie cyklem 11 grafik, które znajdą się w starterze magazynu. Wszystkie zawisną również na wybranym billboardzie w Warszawie.