Logo

Marketing MIX

Paryski Disneyland w ofercie Scan Holiday

Paryski Disneyland nawiązał współpracę w zakresie sprzedaży pakietów rodzinnych z TUI Poland, w portfolio którego znajdują się marki: Scan Holiday oraz TUI.

Propozycje zabawy w magicznym świecie Myszki Miki umieszczono w specjalnym katalogu eksperta od rodzinnych wakacji Scan Holiday. Propozycja Disneylandu i Scan Holiday dla polskich rodzin to pakiety: kilkudniowe wejściówki do 2 połóżonych obok siebie parków rozrywki Disneya w Paryżu połączone z pobytem w jednym z aż 9 hoteli sąsiadujących z parkami. Wejściówki pozwalają na korzystanie bez ograniczeń z ponad 50 atrakcji parków Disneyland i Walt Disney Studios. Specjalnie wyselekcjonowane hotele, w tym 6 Hoteli Disneya, gwarantują komfort, wypoczynek i zabawę po zamknięciu parków.

– Polska to ważny dla nas rynek. Obserwując wzrost liczby Polaków odwiedzających paryski Disneyland w marcu ubiegłego roku postanowiliśmy otworzyć przedstawicielstwo w Warszawie – powiedział Ginger Taggart, dyrektor sprzedaży paryskiego Disneylandu na rynkach wschodzących.