Logo

Marketing MIX

Tomasz Marszałł w PKO Banku Polskim

Tomasz Marszałł, współtwórca współczesnego marketingu usług finansowych w Polsce, dołączył do kadry menadżerskiej PKO Banku Polskiego. Jako chief marketing officer będzie zarządzał strategiami marketingowymi wszystkich pionów biznesowych największego banku detalicznego w kraju oraz spółek zależnych od PKO Banku Polskiego. Najbliższymi współpracownikami Tomasza Marszałła zostali Marta Konopka, dyrektor ds. strategii marketingowej oraz Paweł Jankowski, dyrektor ds. komunikacji marketingowej.

Tomasz Marszałł przeszedł do PKO Banku Polskiego z grupy Allianz, gdzie zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Wcześniej był dyrektorem marketingu W. Kruk i grupy Vistula. Przez ponad 4 lata tworzył wizerunek firmy z Grupy UniCredit, Xelion Doradcy Finansowi. Prowadził także marketing Pionu Bankowości Indywidualnej Banku PEKAO SA, gdzie wypromował segment obsługi klientów VIP i SME. Był współzałożycielem i wiceprezesem pierwszej w Polsce firmy doradztwa finansowego Expander.  

Marszałł ukończył Wydział Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie nurkuje, słucha dobrej muzyki oraz fotografuje. Wakacje najchętniej spędza w Afryce.