Logo

Marketing MIX

Zmiany w Harder&Harder

Michał Siejak, inwestor, współzałożyciel i były dyrektor zarządzający Harder&Harder odchodzi z agencji i zamierza odsprzedać pakiet 50 proc. udziałów w spółce. Jednocześnie otwiera nową agencję WoMM – 6ix w strukturach grupy marketingu zintegrowanego NuOrder Group.

Michał Siejak już od sześciu miesięcy zwiększa swoje zaangażowanie w NuOrder Group, w której jest również współudziałowcem. Jako managing partner grupy doprowadził do fuzji z agencją E_misja Interactive 360, która dotychczas stanowiła zaplecze produkcyjne Harder&Harder.

– Decyzja o odejściu z Harder&Harder i powołaniu nowej agencji WoMM u boku dynamicznie rozwijającej się grupy marketingu zintegrowanego to kolejny ruch wzmacniający NuOrder Group. Wierzę, że takie umiejscowienie nowo powstałej agencji 6ix pozwoli kompleksowo obsługiwać złożone działania marketingu zintegrowanego oparte o kompetencje WoMM – mówi Michał Siejak obejmujący stanowisko dyr. zarządzającego nowej agencji w grupie NuOrder.

6ix jest nową marką NuOrder Group świadczącą usługi niestandardowe z zakresu Word-of-Mouth-Marketingu oraz amplifyingu. W portfolio usług agencji znajdują się zarówno działania w kanałach online jak i offline. Agencja skupia się na ich integracji z pozostałymi działaniami mediowymi.