Logo

Marketing MIX

Zmiany w Universal McCann

Dom mediowy Universal McCann wyodrębnia działy social media i leads, a likwiduje zespół digital. Firma tworzy też niezależną jednostkę new businessową i zwalnia pięć osób.

Wyodrębnione przez Universal McCann nowe działy specjalistyczne będą zajmować się planowaniem i realizacją działań reklamowych w internecie. Zespół social media, kierowany przez Jakuba Zielińskiego, będzie odpowiadał za media społecznościowe, a team leeds, na którego czele stanął Łukasz Michałowski, za kampanie efektywnościowe i SEM.

Natomiast pracownicy działającego wcześniej działu digital, zajmującego się planowaniem reklam internetowych, dołączą do zespołów klienckich, aby bezpośrednio wspierać je wiedzą z dziedziny mediów cyfrowych. Planowanie budżetów w sieci nadzorować będzie szefowa likwidowanego działu Klaudia Janowska, natomiast w tworzeniu strategii internetowych pomagać będzie Tomasz Kuisz, który awansował ze stanowiska digital media managera na funkcję digital strategy directora.

Jednocześnie w Universal McCann zaczyna funkcjonować niezależna jednostka new businessowa, której zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów. Kieruje nią Marcin Piotrowski, business development director.

Zmiany w Universal McCann mają na celu integrację planowania mediów online i offline oraz zaangażowanie digital w proces tworzenia skutecznej komunikacji marketingowej.