Logo

Marketing MIX

ŁubuDubu PR wygrywa przetarg

Agencja ŁubuDubu PR wygrała przetarg i rozpoczyna obsługę kliniki chirurgii plastycznej Artplastica. Współpraca ma dotyczyć przede wszystkim działań z zakresu media relations, budujących wizerunek i świadomość marki Artplastica oraz promujących jakość usług kliniki i jej kompleksowe podejście do tematu „upiększania”, zarówno w Polsce jak i wybranych krajach Europy Zachodniej. Drugim równoległym nurtem współpracy będzie strategiczne doradztwo agencji ŁubuDubu PR w zakresie obecności i działań marketingowych oraz biznesowych kliniki Artplastica w internecie.  

– Przyjrzeliśmy się ofertom sporej grupy agencji public relations i strategia przygotowana przez ŁubuDubu PR zdecydowanie najbardziej przypadła nam do gustu, jako najbardziej kompleksowa a jednocześnie najpełniej wykorzystująca potencjał internetu – mówi Monika Chomiuk, menedżer kliniki Artplastica.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.