Logo

Marketing MIX

Cola Zero sponsoruje spadochroniarzy

Rozpoczęły się trwające ponad rok przygotowania do bicia rekordu świata w skokach spadochronowych. 500 osób wyskoczy jednocześnie z kilku samolotów, by podczas swobodnego spadania utworzyć w powietrzu największą formację, jaka kiedykolwiek powstała. Wśród osób zakwalifikowanych do wzięcia udziału w tym wydarzeniu jest Polak, Marek „Maras” Nowakowski. Z początkiem stycznia 2010 marka Coca-Cola Zero rozpoczęła program sponsorski tego polskiego skoczka.

– Zdecydowaliśmy się wesprzeć Polaka, który reprezentuje światowy poziom w tej dziedzinie sportu. Marek, biorąc udział w próbie bicia rekordu świata, chce udowodnić, że niemożliwe staje się możliwe, co jest bardzo bliskie temu, jak komunikuje się Coca-Cola Zero. Marek Nowakowski inspiruje do poszukiwania bezkompromisowych rozwiązań, które tylko pozornie wydają się niemożliwe do zrealizowania. Taka właśnie jest też nasza marka – mówi Mikołaj Ciaś, My Coke marketing manager w Coca-Cola Poland Services.

Program sponsorski marki otrzyma wsparcie PR i online. Za działania w internecie odpowiadać będzie agencja K2, a za public relations agencja Edelman Polska. Coca Cola Zero planuje także inne aktywności w drugiej połowie roku, które będą wiązać się ze skokami spadochronowymi.