Logo

Marketing MIX

Hyundai blisko piłki nożnej

Firma Hyundai Motor Poland dostarczyła samochody, którymi jeździli przedstawiciele UEFA odwiedzający Warszawę z okazji losowania grup eliminacji piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 roku. Firma chciała w ten sposób wzmocnić wizerunek Hyundaia jako marki wspierającej piłkę nożną.

Hyundai skierował do tego przedsięwzięcia takie modele, jak kompaktowy i30, reprezentujący segment D model Sonata, 7-miejscowy SUV Santa Fe oraz osobowy minibus H-1.

Zaangażowanie Hyundaia jest jednym z aspektów globalnej działalności firmy w obszarze marketingu sportowego. Koreański producent samochodów jest od lat oficjalnym partnerem UEFA oraz FIFA i zamierza kontynuować tę współpracę, przynajmniej do mistrzostw świata w 2014 roku. Poprzez takie działania Hyundai dąży do wzmocnienia świadomości marki, firma chce być także postrzegana jako jeden z najsilniejszych graczy korporacyjnych wspierających futbol na całym na świecie.