Logo

Marketing MIX

Niestandardowa kampania Lecha Premium

Lech Premium prowadzi niestandardową kampanię w Multikinie. Gra kinowa typu human joystick wspiera promocję konsumencką „Szczyt wszystkiego” marki Lech Premium. Dzięki sprzętowi do analizy ruchu widownia w kinie steruje ruchami ramion postacią snowboardzisty wyświetlaną na ekranie. W grę human joystick zagrać można przed wybranymi seansami w sześciu Multikinach w Polsce: w Warszawie (Złote Tarasy), Krakowie, Rybniku, we Włocławku, w Bydgoszczy oraz Elblągu. Test gry prowadzony był w Multikinie Malta w Poznaniu.

W promocji „Szczyt wszystkiego” nagrodami są tygodniowe wyjazdy do Dubaju, nauka snowboardu z Mateuszem Ligockim w Austrii i kubki termiczne. Promocja trwa do końca lutego.

Za realizację akcji human joystick odpowiada agencja Afekt. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.