Logo

Marketing MIX

Awanse w dziale obsługi klienta TequilaPolska

Karolina Siemieniako, Natalia Wojciechowska i Sylwia Kościelska awansowały w dziale obsługi klienta agencji TequilaPolska. Siemieniako objęła stanowisko senior account managera, Wojciechowska  account managera, a Kościelska account executive.

Karolina Siemieniako z agencją TequilaPolska jest związana od lipca 2005 roku, kiedy w rezultacie konkursu „Tequila dla najlepszych” rozpoczęła staż w dziale obsługi klienta. Następnie dołączyła do zespołu na stałe, pracując od tego czasu dla takich marek jak Kubuś, Tyskie i Żubr. Obecnie obejmuje stanowisko senior account managera.

Natalia Wojciechowska pracuje w TequilaPolska od listopada 2006 roku, a wcześniej związana była z m.in. radiem Afera, „Gazetą Wyborczą”, miesięcznikiem „Machina” oraz firmą JDJ Bachalski. W agencji do tej pory obsługiwała takich klientów jak Kompania Piwowarska, Biuro Promocji Miasta Poznań oraz Piotr i Paweł. Teraz zajęła stanowisko account managera.

Sylwia Kościelska dołączyła do TequilaPolska pod koniec 2008 roku, a wcześniej pracowała w działach administracji i sprzedaży Polkomtela. Do tej pory zajmowała w agencji stanowisko account executive assistanta, współpracując przy realizacji projektów dla marki Żubr. Obecnie obejmuje funkcję account executive.