Purmo z nową kampanią„Super Wybór” to hasło rozpoczynającej się w lutym europejskiej kampanii reklamowej marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating. Celem kampanii jest promowanie produktów Purmo jako kompleksowej oferty na rynku, podkreślenie korzystnej relacji jakości do ceny oraz dalsze wzmacnianie pozycji.
Dominującym elementem w kreacji reklam i innych materiałów promocyjnych jest charakterystyczny, okrągły emblemat. Znak ten pojawia się we wszstkich planowanych kreacjach: insertach do czasopism fachowych, materiałach POS, ulotkach, kalendarzach, bannerach i internecie.
Grupą docelową kampanii są głównie odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, dystrybutorzy i kontrahenci handlowi. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL, materiały POS i akcje marketingu bezpośredniego. W ramach kampanii zostanie także przeprowadzony konkurs dla instalatorów współpracujących z marką.
– Głównym celem wiosennej kampanii marki Purmo jest przypomnienie instalatorom, że są dla nas najważniejszą grupą docelową oraz podkreślenie, ile znaczy solidny partner biznesowy w trudnych czasach. Koncern Rettig Heating zapewnia stabilność, wsparcie, najwyższą jakość oraz najdłuższe okresy gwarancji. Purmo to po prostu „Super Wybór” – wyjaśnia Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Rumunii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.