Logo

Marketing MIX

Kosmiczna wyprawa z Cinema Park i PRO Media House

Cinema Park w Poznaniu wprowadza nowy, edukacyjno rozrywkowy program pt. „Podróże kosmiczne”. Najnowsza propozycja jest opowieścią o kosmosie, Układzie Słonecznym, gwiazdach w interaktywnej, multisensorycznej odsłonie. Dzięki najnowszej technologii zastosowanej w Cinema Park widzowie będą mogli wybrać się na zwiedzanie kosmosu bez ruszania się z Ziemi.

Wprowadzeniu programu towarzyszy kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie Wielkopolskę. W palecie wykorzystanych mediów znalazła się prasa, nośniki OOH oraz ambient Zadaniem kampanii jest przyciągnięcie do Cinema Park rodziców i dzieci, które dzięki innowacyjnym metodom będą mogły efektywnie przyswoić niezbędną wiedzę o Wszechświecie. Działania reklamowe potrwają do połowy marca 2010.

Stronę wizualną kampanii przygotowała agencja Cocktail Creative. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.