Logo

Marketing MIX

Hestia You Can Drive

Towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia uruchamia pierwszą w Polsce, jak twierdzą autorzy projektu, platformę ubezpieczeniową dla młodych klientów do 30. roku życia. Platforma pod nazwą You Can Drive oferuje sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC i opcje dodatkowe), podróżnych (koszty leczenia, NNW, assistance i opcje dodatkowe) oraz ubezpieczeń mieszkaniowych w systemie direct, przez internet.

– Najważniejszymi zaletami You Can Drive są z pewnością wygoda zakupu i przystępna cena. Nowy projekt to jedynie uzupełnienie dotychczasowej oferty Ergo Hestii. Nie będzie konkurował z istniejącymi już produktami i stanowił zagrożenia dla naszej sieci doświadczonych pośredników, doradców – wyjaśnia Katarzyna Śliwińska, dyrektor biura marketingu i PR Ergo Hestii.

Platformę You Can Drive Hestia będzie promować za pośrednictwem internetu.