Logo

Marketing MIX

Chopin w kampanii promującej Polskę

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała program promocji Polski za 30 mln euro. Nasz kraj będą reklamowały stoiska na targach oraz spoty radiowe i telewizyjne wykorzystujące wizerunek Fryderyka Chopina. Przetarg na kreację tej kampanii wygrała agencja Young & Rubicam Brands. Projekt

„Promujmy Polskę razem” będzie dofinansowany z unijnego programu Innowacyjna Gospodarka. W sumie jego realizacja będzie kosztować 30 mln euro.

– Projekt polega na wzmożonej akcji promocyjnej Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie – mówi dziennikarzom prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke.

Poza promocją Polski i zachęcaniem do naszego kraju potencjalnych turystów, program ma na celu wspomaganie polskich przedsiębiorstw z branży turystycznej. Za pieniądze, z których będzie finansowany, zostanie przygotowany także kompleksowy system informacji turystycznej. Przetarg na projekt i kreację kampanii wizerunkowo-produktowej naszego kraju wygrała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands. W kilkuetapowej rywalizacji o to zlecenie okazała się ona lepsza od firm Grupa Eskadra, Polymus, DSK, Profile, Scholz & Friends Warszawa i CAM Media.