Logo

Marketing MIX

Grandes Kochonos partnerem Legii Warszawa

Agencja Grandes Kochonos została partnerem Legii Warszawa odpowiedzialnym za działania marketingowe i komunikacyjne związane z otwarciem nowego stadionu stołecznego klubu.

– Będziemy chcieli pokazać stadion Legii jako nowoczesną inwestycję miejską, obiekt przyjazny dla wszystkich warszawiaków, bezpieczny i komfortowy. Dołożymy wszelkich starań, aby ten wspaniały stadion tętnił życiem i był wizytówką stolicy. Pomoże nam w tym agencja o uznanej marce, realizująca oryginalne projekty i podejmująca niekonwencjonalne działania – mówi Danuta Kowalska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Legii Warszawa.

Kampania o charakterze sprzedażowo-wizerunkowym, w ramach której planowane są działania ATL, BTL oraz wzmożona aktywność w internecie, ruszy w drugiej połowie kwietnia 2010 roku. Strategia została opracowana przez dyrektorów kreatywnych agencji Michała Sorówkę i Pawła Nowakowskiego.

– Chcemy, aby nowy stadion przyciągnął nie tylko dotychczasowych kibiców, ale także tych którzy woleli śledzić piłkę nożną w telewizji lub średnio się nią interesowali – zapowiada Sorówka.

W czerwcu zakończy się pierwszy etap przebudowy stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3. Oddane zostaną do użytku trzy nowe trybuny o pojemności blisko 27 000 miejsc oraz bogate zaplecze rozrywkowo-gastronomiczne (m.in. muzeum, sklep kibica, sport bar, sieć kiosków cateringowych, dwupoziomowy parking na 800 samochodów). Zakończenie inwestycji planowane jest na styczeń 2011 roku.