Logo

Marketing MIX

Pepsi z Digital One

W styczniu rozstrzygnięto przetarg na obsługę marki Pepsi w internecie. Wygrała go agencja Digital One, która zrealizowała już pierwsze projekty związane z relaunchem marki, a po wygranej w przetargu przystępuje do przygotowania strategicznych założeń dla działań interaktywnych w internecie na pozostałe miesiące 2010 roku.

– Od stycznia wprowadziliśmy dwa projekty, pierwszy z nich umożliwił zapoznanie się z nową filozofią marki, prezentował orzeźwiony manifest. Zachęciliśmy ludzi do tworzenia własnych haseł, najlepsze były drukowane na koszulkach i wysyłane autorom, a niektóre zostały umieszczone na LEDowej puszce, zamontowanej na dachu dworca Warszawa Śródmieście. Powstał fanpage marki w serwisie Facebook oraz kanał na Blip.pl, co umożliwiło bezpośrednią komunikację z odbiorcami. Drugi projekt „Orzeźwij swoje miasto” wystartował 25 stycznia i przebiega na dwóch poziomach. Jest poziom „ogólny”, polegający na zgłoszeniu miejsca w dowolnym polskim mieście, które zdaniem uczestnika wymaga zmiany czyli orzeźwienia. W tym konkursie może wziąć udział każdy fan Pepsi. Jest również poziom drugi, skierowany do pasjonatów architektury (studentów, projektantów, ale także np. grafików komputerowych), który polega przygotowaniu wizualizacji zmodernizowanego Pałacu Kultury i Nauki – wyjaśnia Iza Zajfert, senior account executive w Digital One.