Logo

Marketing MIX

Philips promuje się filmami Ridleya Scotta

Philips promuje swoje kino domowe filmami z wytwórni Ridley Scott Associates. Producent będzie promował swoje telewizory do kina domowego poprzez serię pięciu krótkometrażowych filmów z wytwórni Ridley Scott Associates (RSA), które zostaną pokazane premierowo 8 kwietnia na stronie internetowej producenta. Projekt nosi tytuł „Parallel Lines”. Philips zwrócił się do reżyserów pracujących dla RSA o przygotowanie krótkometrażowych form. Z 45 propozycji wybrał pięć, do których zdjęcia kręcono m.in. w Urugwaju, Londynie, Moskwie, Chinach i RPA.

– Ten projekt wpisuje się w naszą strategię „Cinematic Viewing Experience”, w której stawiamy na oddanie wrażeń kinowych podczas oglądania filmów w zaciszu domowym. To naszym zdaniem jest istota kina domowego, a nie ściganie się na kolejne funkcje setki herców w specyfikacji technicznej – wyjaśnia Tomasz Lisewski, dyrektor generalny Consumer Lifestyle w Philips Polska.