Logo

Marketing MIX

Digital Signage w Galerii Kazimierz

Spółka Internet Media Services SA (IMS) rozwija sieć nośników reklamowych w galeriach handlowych na terenie całego kraju.

Do grona klientów posiadających zarządzany przez IMS system Digital Signage dołączyła ostatnio krakowska Galeria Kazimierz. Ten renomowany obiekt handlowo rozrywkowy jest wieloletnim klientem IMS SA w zakresie usługi audiomarketingu (oprawa muzyczna galerii oraz emisja dźwiękowych kampanii reklamowych).

Od lutego współpraca IMS z galerią poszerzyła się o usługę Digital Signage, czyli system dostarczania informacji i przekazów reklamowych na monitorach. Zainstalowany w galerii system składa się z 28 monitorów umieszczonych w najbardziej  uczęszczanych strefach centrum handlowego: w ciągach komunikacyjnych oraz strefie foodcourt.

Tym samym IMS powiększa swoją sieć już funkcjonujących nośników reklamowych do 259 monitorów rozmieszczonych w największych galeriach handlowych w Polsce: Złotych Tarasach, Galerii Mokotów, Manufakturze, Starym Browarze, Blue City, Silesia City Center i Galerii Wzorcownia.