Logo

Marketing MIX

W lutowym OOH magazine:

Luty potwierdza znane przysłowie, że należy jednak podkuć buty. Mimo mrożącej krew w żyłach (dosłownie) sytuacji za oknem branża tętni życiem – nowe kampanie, liftingi wizerunków firm, inwestycje, pomysły, targi prezentują się kwitnąco. Sprawdziliśmy co w trawie, choć faktycznie niestety jeszcze w śniegu, piszczy. Na uwagę zasłużył dynamiczny rozwój branży gadżetów reklamowych, który ma swoje odzwierciedlenie w sukcesie PIAP.

Będzie kulturalnie – prześwietliliśmy jak szerzy się kultura na nośnikach OOH, sprawdziliśmy jakie możliwości reklamowe dają dyspozytory i szafki na napoje, automaty do kawy, lodówki, poddaliśmy ocenie potencjał digital signage, zadaliśmy kilka frapujących pytań specjalistom od organizacji eventów i konferencji prasowych, zajęliśmy się także technologią wydruków na siatkach. Zapytaliśmy przedstawicieli sektora dostawców mediów i maszyn jak widzą obecnie sytuację na rynku – czy okazali się optymistami?

Poza powyżej sugerowanymi tematami:

newsy branżowe
nowości targowe
wojna płci
felieton Sławomira Krynickiego
wywiady z organizatorami najciekawszych kampanii outodoorowych, z przedstawicielami targów branżowych oraz firm z rozwijającego się sektora artykułów promocyjnych

Zapraszamy do lektury!