Logo

Marketing MIX

Telekomunikacja Polska nie zmieni marki na Orange

Grupa TP nie planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy przeprowadzenia rebrandingu – poinformował podczas telekonferencji z analitykami prezes spółki, Maciej Witucki.

– Nie zrobimy tego w ciągu 12 miesięcy ze względu na warunki rynkowe – powiedział prezes, pytany o plany dotyczące zmiany marki produktów i usług.

W 2005 roku mobilne ramię TP Centertel zmieniło markę oferowanych usług na Orange z Idea. W 2008 roku TP, France Telecom oraz Orange Brand Services Limited podpisały umowę licencyjną, na mocy której Telekomunikacja Polska nabyła prawa do używania marki Orange do oznaczenia produktów i usług TV, ISP i B2B.

Opłata licencyjna ze korzystanie przez TP SA ze znaku towarowego Orange wynosi 1,6 proc. przychodów operacyjnych spółki ze sprzedaży usług i produktów oznaczonych marką Orange. Umowa została podpisana na 10 lat, z możliwością przedłużenia.