Logo

Marketing MIX

Dębowe Tarasy partnerem konkursu „Kulturalna robota na Śląsku”

Deweloper osiedla mieszkaniowego Dębowe Tarasy w Katowicach został partnerem konkursu „Kulturalna robota na Śląsku”. W ramach współpracy Dębowe Tarasy udostępnią na 8 miesięcy zwycięzcy konkursu mieszkanie na osiedlu i poniosą koszt jego eksploatacji. W tej chwili specjalistki od aranżacji wnętrz pracują nad urządzeniem studia. Wytypowana osoba wprowadzi się do mieszkania już w maju.

– Jestem pewna, że będzie się jej w Dębowych Tarasach doskonale mieszkało. Do wszystkich miejskich atrakcji jest stąd przysłowiowy rzut beretem. Osiedle jest bezpieczne, zadbane i cieszy się dobrą renomą na całym Śląsku – mówi Marta Wybrańska, dyrektorka ds. wynajmu i sprzedaży TriGranit Development Polska, dewelopera osiedla.

Zwycięzca konkursu, poza wynajęciem mieszkania, otrzyma od organizatora i partnerów miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4 000 zł brutto i elektryczny samochód. Do jego obowiązków przez 7 miesięcy należeć będzie uczestniczenie w życiu kulturalnym i rozrywkowym śląskiej aglomeracji, codzienne pisanie bloga oraz tekstów.

Akcji towarzyszy kampania „Daj się zepsuć”. Dzięki niej nazwa i logo osiedla Dębowe Tarasy pojawią się na ok. 800 nośnikach typu bilboard i citilight w całej Polsce, a także w spotach radiowych i telewizyjnych oraz na portalach internetowych.

Rekrutacja do konkursu rozpoczęła się 22 lutego. Zgłoszenia będą przyjmowane do końca marca. Osoba, która dostanie „kulturalną robotę na Śląsku”, zostanie wyłoniona pod koniec kwietnia.