Logo

Marketing MIX

PKO Bank Polski z nową strategią

PKO Bank Polski ogłosił przyjętą przez Radę Nadzorczą Banku, strategię na lata 2010-2012. Kluczowe biznesowe cele strategii to przekroczenie poziomu 200 mld zł aktywów, zbudowanie niekwestionowanej pozycji lidera rynkowego w najważniejszych segmentach i kategoriach produktów oraz dynamiczny rozwój bankowości elektronicznej.

– PKO Bank Polski będąc jedną z najsilniejszych instytucji finansowych w Europie Centralnej musi być konserwatywny w zarządzaniu ryzykiem i nowoczesny w procesie obsługi klienta. Mamy potencjał aby być liderem nie tylko pod względem pozycji rynkowej, ale także na polu jakości obsługi. Dlatego strategia stawia przed nami zarówno „twarde” cele biznesowe, jak i „miękkie”, związane z kulturą organizacyjną, procesem szkolenia i motywacji. Poprawa efektywności w zarządzaniu potencjałem Banku sprawi, że PKO Bank Polski będzie zdecydowanym i skutecznym liderem polskiego rynku bankowego – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.