Logo

Marketing MIX

XII edycja konkursu Impactor

Ryszard Pieńkowski, DDB Warszawa, Ciszewski Public Relations, TEQUILA Polska, Millward Brown SMG/KRC, 180heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann to niektórzy laureaci 12 edycji konkursu Impactor. Wręczenie nagród miało miejsce podczas uroczystej gali.

Nagrodzone firmy:

Człowiek Roku Przemysłu Mediowego – Ryszard Pieńkowski, prezes zarządu INFOR PL SA
Agencja Reklamowa Roku – DDB Warszawa
Agencja PR Roku – Ciszewski Public Relations
Agencja BTL Roku – TEQUILA Polska
Dom Mediowy Roku – Universal McCann
Instytut Badawczy Roku – Millward Brown SMG/KRC
Agencja Interaktywna Roku – 180heartbeats

Nagrodzone projekty:

Projekt PR Roku – „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania” (Ciszewski Public Relations dla Hoop Polska)
Projekt Roku: Marketing Sportowy – „Projekt Siatkówka” (Polkomtel SA)
Event Roku – „Mistrzostwa Europy Kobiet w Piłce Siatkowskiej 2009” (Polski Związek Piłki Siatkowej)
Kampania Społeczna Roku/CSR – „RAZEM ’89-świętujemy 20-lecie wolności” (Koalicja agencji: DDB Warszawa, Value Media, Rc2, Tribal DDB dla Fundacja: Projekt Polska ).

Impactor odbywa się od 1998 roku. Nagrody przyznaje Akademia, złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Przez 11 edycji Akademia nagradzała najlepsze firmy sektora reklamowego i mediowego. Od 2010 roku nagrody przyznawane są także najlepszym projektom marketingowym. W sumie do XII edycji wpłynęły 43 zgłoszenia. Nad przebiegiem głosowania czuwała firma doradcza KPMG.