Logo

Marketing MIX

BASF z nową kampanią

W przeszłości dla każdego kraju prowadzone były różne kampanie wizerunkowe. Tym razem BASF po raz pierwszy chce zastosować tę samą myśl przewodnią kampanii w reklamach w mediach drukowanych, w spotach telewizyjnych i w internecie zarówno w Europie, jak i w Ameryce Północnej i Południowej oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

– Jednolita kampania na skalę globalną uczyni profil marki BASF bardziej wyrazistym na całym świecie. Poza tym powiązanie działań w jednej kampanii poprawia efektywność naszych inwestycji w markę – wyjaśnia Elisabeth Schick, kierująca działem communications & government relations w koncernie BASF.

Kampania została opracowana przez międzynarodowy zespół składający się z pracowników działu komunikacji w BASF we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy z Amsterdamu.

Temat przewodni kampanii reklamowej będzie w przyszłości wykorzystywany w takich obszarach komunikacji marki jak employer branding czy komunikacja z klientem.