W czwartek, 28 stycznia 2010 roku odbyła się doroczna Gala Lotniska Chopina, na której już po raz czwarty przyznano nagrody przewoźnikom lotniczym i touroperatorom w czterech kategoriach za osiągnięcia w 2009 roku. Za kreację oprawy oraz realizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja El Padre.
Gości wydarzenia, prezesów i dyrektorów największych linii lotniczych, zaproszono na oficjalną galę do hotelu Courtyard by Marriot w Warszawie. W celu zapewnienia uroczystej oprawy zdecydowano się na eleganckie nawiązanie do obchodzonego Roku Chopinowskiego przejawiające się w spójnej oprawie wizualnej. Elementy scenograficzne, poczynając od projektu statuetki aż po wydruki wielkoformatowe zawierały wzór pięciolinii, na której obok nut spoczywały logotypy Lotniska Chopina. Dominującym kolorem była biel eksponowana za pomocą efektownego połączenia świateł ledowych, które największe wrażenie na gościach robiły podczas towarzyszących gali występów artystycznych. Galę poprowadziła prezenterka telewizyjna Paulina Chylewska.
– Zależało nam na uzyskaniu spójnego przejścia między formalną częścią gali i atrakcjami w części nieoficjalnej, by to wydarzenie było również udanym spotkaniem biznesowym. Mam wrażenie, że sprostaliśmy oczekiwaniom gości i nasza dbałość o szczegóły przyniosła spodziewane efekty – mówi Wojciech Cłapiński, dyrektor zarządzający El Padre.