Logo

Marketing MIX

Gatorade zerwała współpracę z Tigerem Woodsem

Producent napojów Gatorade zrezygnował z dalszej współpracy z golfistą Tigerem Woodsem. To skutek zamieszania wokół osoby 34-letniego Amerykanina, który dopuścił się zdrady i chwilowo zawiesił karierę, by ratować małżeństwo.

– Nie widzimy dłużej roli Tigera w naszej strategii marketingowej, wiec zakończyliśmy tę współpracę. Życzymy wszystkiego, co najlepsze – powiedział rzecznik prasowy firmy należącej do koncernu PepsiCo Inc.

Firma ta będzie jednak nadal wspierać działalność fundacji Tigera Woodsa.

To trzecia strata poważnego sponsora w trakcie trwania kontraktu, jaka spotkała Woodsa w ostatnich tygodniach, bowiem wcześniej z dalszej współpracy wycofały się koncern telekomunikacyjny AT&T Inc. oraz ubezpieczyciel Accenture. Od kilku dni prasa amerykańska spekuluje na temat podobnej decyzji, jaką może podjąć koncern Nike produkujący odzież i ekwipunek sportowy.