Logo

Marketing MIX

SF1 dla Syngenta

Pod hasłem „Plantacja Ziemia” firma Syngenta rozpoczęła kolejną edycję programu motywacyjnego skierowanego do niezależnych punktów handlowych. Celem programu jest wzrost sprzedaży środków ochrony roślin Syngenta.

Uczestnicy programu, w zależności od wartości zakupów dokonywanych u dystrybutorów, otrzymują odpowiednią ilość punktów, które następnie mogą wymienić na nagrody z różnych kategorii, m.in.: wycieczki, sporty ekstremalne, usługi biznesowe i marketingowe, sprzęt RTV i AGD, kupony premiowe. Program obejmuje również serwis merytoryczny, wsparcie techniczne i marketingowe, dostarczane przez przedstawicieli regionalnych Syngenta.

W ramach komunikacji programu agencja SF1 przygotowała platformę internetową, kreację katalogu oraz welcome-pack w postaci doniczki z masy papierowej, w której po podlaniu wyrasta trawa tworząc zieloną mapę świata. Welcome-pack dystrybuowany był przez przedstawicieli Syngenta do wybranych punktów handlowych.

Program trwa od 1 stycznia do 31 grudnia 2010 r.