Pod hasłem „Plantacja Ziemia” firma Syngenta rozpoczęła kolejną edycję programu motywacyjnego skierowanego do niezależnych punktów handlowych. Celem programu jest wzrost sprzedaży środków ochrony roślin Syngenta.
Uczestnicy programu, w zależności od wartości zakupów dokonywanych u dystrybutorów, otrzymują odpowiednią ilość punktów, które następnie mogą wymienić na nagrody z różnych kategorii, m.in.: wycieczki, sporty ekstremalne, usługi biznesowe i marketingowe, sprzęt RTV i AGD, kupony premiowe. Program obejmuje również serwis merytoryczny, wsparcie techniczne i marketingowe, dostarczane przez przedstawicieli regionalnych Syngenta.
W ramach komunikacji programu agencja SF1 przygotowała platformę internetową, kreację katalogu oraz welcome-pack w postaci doniczki z masy papierowej, w której po podlaniu wyrasta trawa tworząc zieloną mapę świata. Welcome-pack dystrybuowany był przez przedstawicieli Syngenta do wybranych punktów handlowych.
Program trwa od 1 stycznia do 31 grudnia 2010 r.