Logo

Marketing MIX

„Nie zaśmiecaj swojego sumienia”

O ekologicznych grzechach, spalaniu śmieci, wywożeniu ich do lasu, niesegregowaniu ich opowiada nowa kampania edukacyjna Ministerstwa Środowiska, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, radio i internet.

Reklamy mają przekonać Polaków, by zmienili złe nawyki i zachowania, dotyczące postępowania z odpadami. Zdaniem dyrektor departamentu edukacji ekologicznej MŚ Karoliny Kulickiej, kampania powinna wywołać poruszenie.

– Kampania mówi wprost o osobistej odpowiedzialności ludzi za własne czyny. Chodzi o to, aby ludzie zaczęli dyskutować na temat swoich działań i ich konsekwencji w zakresie ochrony środowiska. Aby palenie śmieci czy wywożenie ich do lasu nie odbywało się już za milczącym przyzwoleniem sąsiadów – dodaje Lech Król z agencji Adwertajzing, która przygotowała spoty.

Środki na przygotowanie i emisję reklam pochodzą z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko.