Logo

Marketing MIX

Vectra, szybko, szybciej …

Pierwszego marca ruszyła nowa kampania reklamowo wizerunkowa Vectry. Hasło kampanii „Szybko, szybciej… Flashnet” odnosi się do nowej prędkość internetu, który w Vectrze przyśpieszył do 64 Mb/s.

Głównym elementem kampanii jest nowy spot telewizyjny, który pojawi się w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Dodatkowo prowadzona będzie intensywna reklama w Internecie. Uzupełnieniem kampanii będą działania BTL.

W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem niestandardowych realizacji na frontlightach, mobilskyboardach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Dodatkowo promocję marki w stolicy wspierać będzie lokalna kampania radiowa.

Kreację kampanii Vectry przygotowała agencja reklamowa BBDO z Warszawy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Kampania potrwa do końca kwietnia.