Logo

Marketing MIX

Zielony Tour de Pologne

Już wkrótce rozpocznie się 67. Tour de Pologne UCI ProTour. Tym razem promowany jest na ekoplakatach™, w 100% przetwarzalnych materiałach ekspozycyjnych Cityboard Media.  

To już siódma edycja Tour de Pologne pod patronatem Cityboard Media. W tym roku po raz pierwszy wyścig będzie promować się nie tylko skutecznie, ale też ekologicznie. Ekoplakaty™, na których drukowane są layouty reklamujące Tour de Pologne, wiesza się bez użycia wody i kleju. Po zużyciu można je przetworzyć na regranulat wykorzystywany w budownictwie, przemyśle samochodowym czy ogrodnictwie. Co ważne, ekoplakat™ gwarantuje również najwyższą jakość ekspozycji i odporność na niekorzystne warunki pogodowe.

Reklama Tour de Pologne wydrukowana na ekoplakatach™ pojawiła się z początkiem lipca na kilkuset cityboardach o wymiarach 6×3 m w całej Polsce.Redakcja OOH