Logo

Marketing MIX

Fashion House na nośnikach CAM Media

Rozpoczęła się intensywna kampania tranzytowa Fashion House. Reklamy informujące o wyprzedażach w outlet center możemy oglądać na autobusach CAM Media. Kampania potrwa miesiąc.

„Cenomania – Przeceny Przecen” to hasło kampanii Fashion House Outlet Center. Działania reklamowe realizowana są na środkach komunikacji miejskiej w Warszawie oraz miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. CAM Media w kampanii typu Transit Advertising wykorzystało mix nośników: King Size+Full Back. Kampania informacyjna skierowana jest do klientów outlet center jak i do osób, które wcześniej nie były na zakupach w Fashion House. Wysokie przeceny zachęcają wszystkich do zakupu najlepszych marek.

Firma CAM Media odpowiedzialna jest za produkcję, odpowiednią ekspozycję wszystkich layoutów, serwisowanie nośników, adaptowanie projektów graficznych dostosowanych do transitu oraz bieżące monitorowanie kampanii. Zakupem i planowaniem mediów dla kampanii zajął się dom mediowy Starcom.