Logo

Marketing MIX

Wakacyjny konkurs na mural o Chopinie

Czas na letną odsłonę kampanii Fryderyk w Warszawie. – Namalowaliśmy dwa, 300 metrowe murale na Tamce. Teraz, oddajemy pędzle, farby, spray’e oraz ścienę o powierzchni 200 metrów w centrum Warszawy i rozpoczynamy konkurs na mural! – apeluje organizator konkursu, Good Looking Studio.

Konkurs adresowany jest do wszystkich – tych młodych, ale także tych młodych duchem, niezależnie od preferowanej stylistyki artystycznej. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy stworzyć zgodny z regulaminem projekt graficzny, uwzględniający dwa tematy: „Fryderyk Chopin” i „Warszawa” , a gotową pracę przesłać na adres: konkurs@fryderykwwarszawie.pl. Na autora najlepszej pracy czeka realizacja jego projektu na 200 metrowej fasadzie kamienicy na warszawskim Powiślu. Do wygrania są także nagrody od Dr. Sneaker Nike SportsWear, SkullCandy, oraz Cropp. Termin nadysłania prac – 6 września 2010.