Logo

Marketing MIX

Sisley w pralni i warzywniaku

Włoska marka odzieżowa Sisley rozpoczęła promocję kolekcji jesień/zima 2010/2011 publikując zdjęcia zrobione m.in. w supermarkecie i pralni. Kampania promocyjna ma się odnosić do sytuacji bliskich każdemu człowiekowi żyjącemu w mieście. Pralnia i supermarket to miejsca, gdzie chodzą wszyscy, bez względu na wiek i płeć. Czemu więc nie mieliby iść tam w ubraniach z metką Sisley'a? Autorem fotografii do kampanii jest Terry Richardson. Do zdjęć w tej niecodziennej scenerii pozowali między innymi Ryan Kennedy, Tyler Riggs i Ashley Smith. Ich nietypowe pozy w połączeniu z charyzmą i rockową, niegrzeczną stylizacją, którą zajęła się Anastasia Barbieri, mają dodawać zdjęciom pikanterii, oddając jednocześnie ich miejski charakter. Promocja nowej kolekcji spotkała się z dość negatywnym odzewem mediów, które twierdzą, że jest za prosta, nudna, przechodząca bez echa i nie do zapamiętania. Według portalu modowego Milion Looks zdjęcia są śmieszne a modelki do nich pozujące, mimo że ładne, wyglądają tandetnie.