Razem z październikowym wydaniem OOH magazine wydaliśmy dodatek specjalny – Raport Dostawców Mediów i Maszyn, a w nim przegląd maszyn do druku (solventowych, UV oraz lateksówych), maszyn do grawerowania oraz laminatorów. Oprócz tego przedstawiamy najnowsza ofertę mediów do druku: folii, papieru i dostępnych na rynku atramentów. Poddaliśmy pod rozważenie kilka kluczowych dylematów, które odbijają się szerokim echem w branży – ekologię druku, wybór między tuszami alternatywnymi i oryginalnymi oraz sławny i popularny car wrapping. Z prośbą o diagnozę zwróciliśmy się między innymi do Ryszarda Papaja z firmy Antalis, który przestawił nam swoją opinię na temat sytuacji na rynku podłoży do druku oraz do Bartosza Walczaka, który opowiedział co nieco o ciągle modnej i ekspansywnej sublimacji. Z nadzieją, że wydajemy praktyczne i wygodne narzędzie, które pozwoli spojrzeć na rynek ofert w sposób całościowy – zapraszamy do lektury!